Месец: март 2020

Измерване на Костна Плътност: Кога да Потърсите Специалист за Остеопороза?

Остеопорозата е прогресиращо метаболитно заболяване на скелета, в резултат на което костите стават лесно чупливи и крехки.

Това заболяване не е съпроводено с болки и може да остане незабелязано в продължение на години.

Остеопорозата е най-честото срещано костно заболяване в напреднала възраст, след сърдечно-съдовите и онкологични заболявания.

прочети още
Преглед на Сърцето: Кога е Наложително?

Болестите на сърдечно-съдовата система могат първично да бъдат предотвратени чрез намаляване на рисковите фактори, които създават предпоставка за заболяване.

Редовните физически упражнения поддържат и подобряват работата на сърцето, когато е налице заболяване.

При сърдечни проблеми има значение какъв тип физическа активност да се упражнява, за да не се натоварва прекалено сърцето.

прочети още
Високо Кръвно Налягане: Кога Прегледът при Кардиолог е Наложителен?

Хипертонията е състояние при което налягането на кръвта в артериите е трайно завишено.

Когато кръвното налягане е високо, сърцето работи по-усилено, за да изпомпва кръвта до всички части на тялото.

Идеалното кръвно налягане варира между 90/60 и 120/80 mmHg.

За ниско кръвно налягане се смята стойност от 90/60mmHg надолу.

Коронавирус и Сърдечни Заболявания: Съвети към Пациентите от д-р Каменов

Грипът и вирусите са особено опасни за хората със сърдечни проблеми.

Вирусите, които ни атакуват, всяка година са различни, но за тях вече има създадени противогрипни ваксини и имаме изграден имунитет.

Тези ваксини са безопасни са хората със сърдечни проблеми и сърдечни заболявания.