Блогът за здраве на д-р Каменов и екип

Кога се Слага Холтер?

Sticky

Един от най-често задаваните въпроси, свързани с изследването на сърцето е какво представлява холтерът и какво изследва.
В тази статия ще се запознаете какво е Холтер ЕКГ, кога се слага и за какво се използва.

Изследване на Щитовидната Жлеза

Sticky

Щитовидната жлеза е малък орган, разположен на предната повърхност на шията в долната й част, с тегло 15-20 грама. Жлезата се нарича така, защото се намира пред щитовидния хрущял на ларинкса. Тя има два дяла (лоба), свързани с провлак (истмус).

прочети още
С Какво се Занимава Ендокринологията?

Sticky

Ендокринологията е медицинска наука, изучаваща жлезите с вътрешна секреция в човешкия организъм, свързаните с тях заболявания и методите за лечението им. Ендокринните жлези произвеждат химични вещества, които се наричат хормони.

прочети още
Как да Спрем Екстрасистолите?

Аритмията е патологично състояние, при което се нарушава сърдечната честота, ритъамът и последователността на свиване на сърцето. Има няколко вида аритмии, като всеки от тях има своите симптоми и причини:

Най-Добрите Кардиолози

При сърдечни проблеми взимането на мерки в ранен стадий на заболяването е от изключително значение, за да се подобри работата на сърцето и предпази от последващи усложнения.

Навременната консултация е много важна за сърдечните заболявания, за да се намали рискът от усложнения.

Какво се Случва при Пропускане на Удар на Сърцето

В днешната статия ще поговорим за усещането за забързан сърдечен ритъм или прескачането на сърцето.

Когато това се случи, повечето от нас се притесняват и  търсят медицинска помощ, но има и такива, които пренебрегват случилото се, поне докато се повтори отново.

прочети още
Диета, Препоръчана от Кардиолог (Подходящи Храни)

При наличие на здравословен проблем и по препоръка на лекаря е необходимо да се спазват някои диети с цел подобряване на здравето и като превенция срещу заболявания.

Диетата представлява хранителен режим, при която се спазва определен тип хранене, което спомага за коригиране на теглото и решаване на здравословни проблеми.

прочети още
Какви са Симптомите на Хипертония?

При повечето хора с високо кръвно налягане не се забелязват особени симптоми.Типично при високото кръвно е сутрешното или тилното главоболие.

Въпреки това, главоболието не е специфичен симптом при високо кръвно налягане и е възможно да бъде причинено и от други заболявания.