„Клуб Попитай“ с д-р Каменови

Какво е Клуб „Попитай“?

„Клуб Попитай“ е нашето малко здравно общество, в което се събираме всяка сряда, за да коментираме здравословни проблеми, споделяме здравословни „тайни“ за по-пълноценен и дълъг живот, да се видим и разпуснем с вкусни и полезни изненади, донесени от наши гости по желание! 🙂

За участниците в програмите ни „Стани по-здрав“ в „Клуб Попитай“ винаги подготвяме и специални изненади за постигнати най-добри резултати!

Освен чрез игри и „Стани по-здрав“, в клуб „Попитай“ можете да научите и много полезна информация, свързана с профилактиката и лечението на заболявания на сърдечно-съдовата система, остеопороза, наднормено тегло, хормонални проблеми, и съхраняването на здравето на организма.

С помощта на д-р Каменови, водещи клуба, вие ще се запознаете с точните симптоми, по които може да бъде разпознато дадено заболяване – информация от изключителна важност, която може да помогне за диагностицирането на болестта в ранен стадий.

Благодарение на клуба и клиниката на д-р Каменови, пациентите могат да получат и адекватна информация в сферата на:

• Кардиологията
  • Здравословното хранене
  • Денталната медицина
  • Остеопороза и други

Разбира се, най-добрият начин за установяване на даден проблем е личният преглед при д-р Каменови, но в клуб „Попитай“ вие можете да получите ориентировъчни съвети на ваши въпроси, зададени по телефона или електронната поща.

Лекарите в „Клуб Попитай“ и МЦ „Орто Пункт“ са дългогодишни специалисти в своето здравно направление, ето също Ви съветваме да се възползвате от техните съвети, опит, знания и умения. С тяхна помощ ще можете да се ориентирате относно рисковете от развитие на заболявания и начинът им на диагностициране от пациента.

Запознайте се с радостите от здравословния начин на живот като се включите в нашия абонаментен „Клуб Попитай“.

Изберете да сте по-здрави, жизнени и изпълнени с енергия – само в клуб „Попитай“. Не се колебайте да се свържете с нас още сега!