Декса Скенер

Изследването с dxa скенер е най-точното и единствения признат метод за качествено изследване за остеопороза.

Най-новият, съвременен начин за образна диагностика на тялото и костите чрез минимално и безвредно рентгеново излъчване.

Този метод позволява получването на много прецизни данни за костната плътност, изведена с абсолютна точност.

Защо е необходимо dexa изследването?

Dxa scan е необходим метод за диагностика, контрол и превенция на остеопороза – коварно и тихо развиващо се заболяване на костите, чието нелекуване може да завърши с фатален изход с напредването на възрастта.

Технологията позволява да се визуализират фисури на прешлени, фрактури, състояние на междупрешленни материи, изменения в телата им и др.

Декса скенер за установяване на болестни състояния:

Декса изследването може да установи:

• степента на заболяването: норма,остеопения,остеопороза
  • наличие на различни зони на активност
  • разпределение на мастна тъкан в тялото
  • фрактурни зони и степените на заздравяване
  • оценка на зоните след поставяне на различни метали

Рискови групи

• Над 35-40 години – повишен риск от развитие на остеопороза
  • Злоупотреба с цигари, алкохол и и кафе.
  • Предишни фрактури
  • Жени в менопауза – нивата на естрогена се понижават, намаля се костната плътност
  • Застоял начин на живот и понижена физическа активност.
  • Непълноценно хранене
  • Болестта може да се засегне мъже, жени и дори деца.

Как протича ДЕКСА-изследването

Това е не болезнено изследване!

През тялото ви преминават за няколко минути минимални рентгенови лъчи, които се абсорбират от меките тъкани и костите.

Чрез детектори на dxa скенера се отчита колко радиация преминава през тях и данните след това се изпращат на компютър.

Получените резултати се сравняват с тези на здрав човек на вашата възраст, пол и етнос.

Декса скенер цена в МЦ “Орто Пункт”

Цената за изследване на цялото тяло и консултация с лекар (д-р Каменов) е 100лв. Не се поемат от здравната каса.

Прегледът е напълно, 100% безболезнен с декса скенера.

Предимства на dxa изследване в “Орто Пункт”

Ние разполагаме с най-новото поколение съвременен dexa скенер.

Изследването е бързо, точно, в кратки срокове и под зоркото наблюдение на опитни специалисти.

Подготовка за изследване на dxa скенер

• Не се изисква специална подготовка

Необходими ли са носене на изследвания и т.н.?

• Предишни изследвания и др.медицинска документация за сравнение и съпоставка.

Кога можете да си направите декса скан?

• винаги в работно време след записан час.

Необходимо ли е препращане от лекар или по собствено желание?

• не, може и по собствена преценка и желание

Други препоръки преди изследването?

• Отделете си налично време за изследването и консултацията до 45мин. Резултатът се дава веднага.

Ето с какво още мога да ти помогна

При нужда от преглед при опитен специалист за лечение на остеопороза в София, разчитайте на д-р Каменов за:
OsteoSys

Изследване на 1 точка от тялото - 60 лв

Изследва се минералната костна плътност на само една точка от цялото тяло, обикновено гръбнака, бедрената шийка, или петна кост. Този вид изследване дава само частична информация за състоянието на пациента. Извършва се чрез специални съвременни медицински апаратури, даващи прецизни резултати. Изследването е безболезнено и протича в рамките на няколко минути.

апарат за изследване остеопороза

Изследване на цяло тяло - 100 лв

Точно установяване на съществуващо заболяване и неговата пълнота, използвайки специални “точки по тялото”). Изследването на всички "ключови" точки от тялото позволява на специалистите в МЦ "Орто Пункт" да направят правилните изводи относно текущото състояние на пациента и необходимото лечение. Включват се допълнителни изследвания

Добър ендокринолог София, специалист по вътрешни болести

Внимателна лекарска консултация

В МЦ "Орто Пункт" можете да разчитате на внимателни, опитни специалисти и лекари, с дългогодишна практика и задълбочени познания в своето направление.

кръвни изследвания

Изследване на кръв

Кръвните изследвания дават важна информация за биохимичните и физиологични състояния, като ефективност на медикаменти, водно-електролитен баланс, функция на органите, заболявания и др. Изследваме електролити, креатинин, кръвна захар, урея, калций ( в някои случаи), ПКК, кръвни ензими, липиден профил, СУЕ, показатели за съсирване на кръвта.

Танита анализатор

Метаболитна оценка

Оценка на метаболитни и хормонални нарушения при пациенти. Доверете се на специалистите в клиника МЦ "Орто Пункт" и грижите на опитните й лекари.

кардиолог

Оценка на пълнотата на заболяването

След извършените задължителни изследвания, лекарите в МЦ "Орто Пункт" ще направят пълна оценка на пълнотата на заболяването - изключително важно за ефективно последващо лечение.

Какво казват доволните пациенти за мен

И ще се уговорим за преглед на място при нас в удобен ден и час